Featured Post

So whats new??

Just a little update on my life and most of the things that I have going on at any point in time. :) So many things, so little time!! I...

Thursday, September 10, 2009

Havent blogged in a while...

Yea I haven't blogged in a while because life basically hit me like a ton of bricks over the past month even more so than it has before. People, jealousy, complete craziness...

Aside from that I have finally seemed to climb out of the hairstyle rut that I have been in for the past few months. I don't know why but I just felt like everything has been done already. Which it kinda has but there is always room for improvement and creativity, I just was not feeling very creative...

The hairstyles that I have done so far I have posted pics of only on twitter because I have not had internet access for the entire time that I have been away aside from my cell phone. I need to update my fotki which has been terribly neglected. I feel bad about that :,(
:P

lol
But just know that I am back! I did finally get my Macbook Pro which came with a free ipod touch because I am a student. Yay!!
I will be making videos again. Mac makes it so easy to do these things! I did kinda have a hard time figuring out iMovie but I finally got it! & posted my first real tutorial type video in how many months!
When I finally logged onto youtube I had SOOOOO many comments and messages I was a bit overwhelmed.. I also feel weird about answering comments from like 2 months ago... :/

I do want to thank everyone who has stuck with me for their support even though I suck big time at updating and keeping up with everything.... :P

But yea like I said I will be uploading videos as I can and updating the blog more often & also when I can I will take pics of my hair to update the fotki. :D k thx bye!!

Mar <333
Post a Comment

Visit My Jewelry Shop

Recent Posts